Trött och stel

Var trött och stel i kroppen i morse när jag vaknade. Hade mer än gärna sovit några timmar till men det får bli en annan dag ;)
 
Har varit en kanon bra dag på jobbet som alltid och vädret har varit helt okej. Lite varmare och mer sol hade ju inte skadat men det regnar ju inte så det är ju något positivt.

När jag kom in till stan efter jobbet så åkte jag ner till köttaffären och bunkarad upp med köttfärs. Träffade även på johan, linda och theo som gjorde stan osäker haha.
 
För tillfället så har jag placerat mig i soffan, käkade lunch nyss. Ska kolla igenom lite bloggar snabbt innan jag tar mig ann disken. Sen får jag se vad som hittas på.
 
Vad har ni för er denna tisdag?
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0