Varmt o skönt väder ute

Arbetsdagen gick kanon men jisses så varmt det var ue. Men man ska inte klaga för det är skönt att värmen och solen äntligen har kommit.
 
Åkte hem till mina föräldrar efter jobbte, mamma och jag tog en tur till ica och handlade lite saker jag behövde. Nu sitter jag hemma i deras kök och håller på och experimenterar lite ;)
 
Eller man kan säga att jag är lite huslig utav mig snarare :D Berättar mer om det sen när jag är klar med det.
/M

Ditt ord
Postat av: malin

varmt är det verkligen men inte skönt ^^ höll på dö när vi gick till/från gymmet xD huua men nu kom molnen så man kan inte riktigt sola heller

2012-07-25 @ 13:46:17
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0