Vattenmelon & cider

Det har varit full rulle under kvällen. Efter att jag kom hem från min mor så vart det duschen och sen slappa framför teven en stund.
 
Tog sen tag i disken, lagade en lasange till middag och medans den stod i ugnen så plockade jag iordning i lägenheten samt städade toan. Det gäller att vara effektiv eller vad säger ni.
 
Älsklingen jobbade över länge i dag så det vart till att äta middag själv, hade dock teven som sällskap. Sen när han väl kom hem så har vi inte gjort så mkt förutom att ta det lugnt. Legat och myst lite i soffan och kollad på diverse program på teven.
 
Nu tittar jag på ett gammalt avsnitt av morden i midsomer, käkar lite vattenmelon samt avnjuter en god kall cider. Ett perfekt avslut på denna onsdag :)
/M
 


Ditt ord
Postat av: Johanna

sv: Ahokej :)

2012-07-18 @ 22:04:05
URL: http://www.jjohannach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0