Äntligen klar!

Sådär nu vaarit vi äntligen klara med matistan, det tog sin lilla tid. Det är inte alltid så lätt att komma på maträtter, det står stilla i huvudet ibland haha.
 
Listan för storhandligen är färdigskriven också så det är skönt. Nu väntar jag på att tvätten skall bli klar så jag kan hänga upp den. Sen ska vi åka iväg en liten sväng, hoppas på uppehåll nu.
 
De kom en stört skur nyss men lika fort som den kom så försvann den och ersattes av solen. Riktigt svensk sommarväder eller vad säger ni :P
/M
 
 


Ditt ord
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Måste oxå sätta mig ner och ta tag i vår handling lite. Har semester en vecka nu(enda lilla veckan) så blir nog lite impuls med maten tror jag... hoppas att vi kan hitta på lite i veckan så kanske lite ute mat istället! :)

2012-06-24 @ 12:53:54
URL: http://lillgarden.blogg.se
Postat av: Julia

Sv: Tack så mycket. Ja, allt är bara bra. Hur är det själv? :)

Svar: Sv: det är bara fint med mig :)
Maddiie

2012-06-24 @ 12:57:35
URL: http://twentydaydreams.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Alltså jag har typ 37-38 i skor och eftersom folk hade skrivit som omdöme att de var små i storlekarna så beställde jag 39, men de var ju grymt stora så nu har jag bytt till 38, men jag hade hellre velat ha 37 känner jag såhär i efterhand. Så jag tycker personligen att de är ganska så normala i storlek.

2012-06-24 @ 13:22:25
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Anonym

sv: hejhej, tack så mkt! nej inget speciellt idag. Ska ta det lugnt :) självP?

Svar: Sv: jag håller på och städar samt tvättar. sen får jag se ifall jag orkar baka lite :)
Maddiie

2012-06-24 @ 13:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0