Cup of tea

Tidig morgon i dag igen fast det gör inget för då sover man inte bort så mkt utav dagen. Mindre roligt var att jag vaknade upp med halsont. Så nu sitter jag och kurerar min hals med en stor kopp teé.

Hittills på morognen har jag hunnit med att va uppe på sjukhuset en sväng. Ska om en liten stund åka till södra skolan där jaq ska hämta ett paket.

Jag beställde ju saker från miss smith med de hade råkat förväxla paketen och satt fel adresslappar på. Men det visade sig att tjejens vars saker jag fått bor i stan. Hon jobbar på söder så då kom vi överens om att mötas upp där istället för att skicka det med posten.

Annars blir det nog en lugn dag, ska försöka baka lite. Får se ifall det blir en promenad eller om jag håller mig inne i och vilar upp mig istället.
/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0