Fina tjejer <3

Efter middagen förut i dag så knatde jag bort till sophia en sväng. Hade lovat henne att gå ut och kissa samt mata tjejerna då hon var i norrköping.
 
När jag öppnade dörren så vart jag nästa omkull hoppas av två jätte glada tjejer som var överlyckliga över att få se mig :) De viftade på svansen och for runt mina ben som galningar.
 
Det var rikigt skönt väder när vi tog en lite promenad runt kvarteren men deras höjdpunkt var nog när jag hällde upp käk åt det. De är verkligen två matvrak som äter ren skålen på 3 sekunder :P
 
Nu ikväll så har jag hunnit med en tur upp till willys och köpt lite gott till kvällen. Nu är jag ny duschan och ska mysa ner mig i soffan och vänta på att de nya avsnitten av morden i midsomer ska börja :)
/M
 


Ditt ord
Postat av: Linnea Montazami Nordqvist ♥

Hehe okej :) vad kul!

Nee inte mycket alls :) kram

2012-06-26 @ 22:14:49
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Postat av: Kimpa

Kikar in och säger hej! Fint att du hälsade på min blogg.
Fina hundar! Kram

2012-06-27 @ 16:07:01
URL: http://kimpalicious.blogspot.se
Postat av: Annica

Åh vilka söta hundar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0