Hej å hå hur ska det här gå

Nu har även jag fått den nya blogg.se så vi får väl se hur lång tid det ska ta och lära sig den. Kikade runt lite snabbt nu och det verkar inte vara så svårt att lära sig det :)
 

Annars så har jag hunnit duschan och även tagit tag i disken. Gick rätt fort att få den undanstökad, satte på lite musik så jag skulle få upp farten. Käkade lite middag nyss, någon thai färdigrätt och den var väl helt okej.
 
Vi får väl se hur länge jag håller mig mätt på den där mega lilla portionen som var i den stora lådan. Lite falsk markandsföring med stora lådor/kartonger och så är det väldigt små portioner.
 
En ska är ju säkert att en hårt arbetande karl skulle inte ha blivit mätt på den portionen som fanns i den lådan. Men o andra sidan vad hade man igentligen förväntat sig :P
/M

 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0