Hur börjar vi denna måndag?

Har precis klivit upp, har sovit som en sten i natt. Så fort huvudet landade på kudden så somnade jag, vadå trött.

Jag har ialla fall startade denna måndag med att sammla ihop alla glasflaskor då jag tänke att jag skulle ta svängen förbi tippen efter att jag varit hos läkaren. Första maskinen tvätt är i gång, ska nu skriva en lite mat shoppinglista.

Vädret denna måndag ser ut att bjuda på regen, man blir ju dock inte förvånad. När tusan ska det vända och bli så där fint väder som det var i mitten av maj?

Vad ska ni hitta på denna måndag?
/M


Ditt ord
Postat av: rebecca

De lät trevligt =)

2012-06-11 @ 08:39:12
URL: http://rebeccaavgoteborg.blogg.se/
Postat av: malin

här är himlen halvt blå :D ska till gymmet om ett tag ^^ ahaaa verkar inte så svårt men ovant ^^ hehe.. kan man surfa på den om man har trådlöst nätvärk eller måste det vara en dongel? :O

2012-06-11 @ 08:48:03
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0