I fell asleep

Promenaden var super nice runt djulö, det var perfekt promenadväder. Hundarna var så där lagom tokiga och dte var mkt fart i de små bena.

Det vart en rask promenad på 7 km, man vart precis så där lagom seg och trött i kroppen. Väl hemma vart det en snabb dusch och sen lunch då det kurrade rejält i magen.

La mig sen på spikmatten med en kudde under huvude, hörlurar i öronen och en filt över mig. Jag tok slocknade och vaknade upp ca 50 min senare :P

Hade värsta märkena på ryggen efter mattan, helt röd och prickig. Men gud så avslappnad jag känner mig, jag borde försöka ligga åtminstonde 10 min varje dag på den.

Nu ska jag kolla in ams hemsida annars händer det inte så mkt. Vi ska hem till mina föräldrar ikväll, de bjuder på super god middag i form av entrecot med krachad potatis till :)
/M



Dålig bild med så där röd o prickig blir man efter att ha legat på en spikmatta en bra stund :P

Ditt ord
Postat av: Malin

sv: har inte fått hem min style by box än för blev nyss medlem, men man kan läsa vilka märken som man kan få ifrån och känner igen vissa märker och skulle gärna vilja ha från dom så :)

2012-06-15 @ 14:42:25
URL: http://nattstad.se/malinhellström
Postat av: Emmy

sv;

Detsamma! Jodå jag mår bra, själv då? ^^

2012-06-15 @ 14:44:48
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

SV: Tack. :) Det är köpt på Jc för något år sen. Tror jag köpte det 2010. :)

2012-06-15 @ 14:52:01
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0