Mitt bus

Skrev ju för några dagar sen att jag skulle busa lite med en kompis. Det var nämligen så att jag skrev i måndags på Facebook att hade bakat havrekakor med russin och tranbär in.
 
En killkompis skrev att han vill ha kakor och jag svarade med att han fick komma hit eller så kanske jag kunde postan några åt honom :P Vi skrattade gått åt det men sen fick jag idéen om att jag kanske skulle ta och skicka några kakor till honom endå bara för att.
 
Hur många förväntar sig verkligen att man ska göra det även fast man skriver det. Oftas så skriver man ju det som ett skämt men denna gången vart det verklighet.
 
Andreas som fick brevet med kakor vart överraskade men glad. Han la nämligen ut en bild på Fb och tackade så mkt för det roliga brevet :)
/M
 


Ditt ord
Postat av: anna

Kan bara hålla med, jag förstår inte poängen. men de kanske inte har sanna vänner i sina egna liv och är osäkra på vars de står medans andra kanske är säkra och folket som vill sabba känner sig hotade av de?? vem vet..intriger verkar vara deras livsgnista och utan detta har de inget liv. de kanske sitter hemma o gråter i sin ensamhet när ingen annan ser och känner sig olyckliga 24/7?

2012-06-29 @ 21:04:15
URL: http://thellan.blogg.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis

haha, så fiffigt av dig ;)

2012-06-30 @ 06:54:31
URL: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0