Ny veckan och den börjar

Ny veckan och den börjar med ruggigt väder ute, när ska sommaren komma? Var ialla fall inte det minsta sugen på morgonpromenad när jag kollade ut genom fönstren i morse.

Så istället så letade jag upp en video på youtube med pilates övningar och satan i gatan vad jobbigt det var. De övningarna ska jag garanterat fortsätta att göra minst 2 gånger i veckan.

Nu ska jag fixa i ordningen en smarrig frukost och sen kolla in om det finns lite lediga jobb att söka. Annars så kommer den här måndagen vara rätt så lugn.

Vad ska ni hitta på i dag?
/M

Ditt ord
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-06-04 @ 10:23:51
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0