Nyss kommit hem

Mötet på ams gick bra, har super trevliga handläggare. Efter mötet vart det sushit till lunch, gud så mätt jag vart :P

Gick en sväng på stan, mötte upp tjejen som skulle köpa koftan utav mig. När det var klart så gick jag till köttaffären och köpte en god köttbitt som vi ska grilla i morrn.

Var hemma och vände typ, åkte hem till mamma och lämnade av en kudde. Hon ska sy kuddfodral åt mig så hon behövde ta mått på kudden.

Vi tog en tur upp till ÖB när det vart lite shopping. Kom där ifrån men en massa städsaker som tvättmedel, sköljmedel osv.

Nu försöka jag peppa mig själv till att ta tag i disken, det går inte så jätte bra kan jag säga :P
/M

Ditt ord
Postat av: jenniefer

SV: ja visst är det!:) ja detsamma!:)

2012-06-08 @ 22:41:02
URL: http://jenniieefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0