Så himla godissugen!

Det har blivit mkt onyttigt på sistonde så nu är det dags att skärpa till sig igen. Nu blir det stopp på att trycka i sig godis, chips, choklad och att dricka läsk. Man kan unna sig en chokladbit en dag under helgen men de 2 första veckorna nu så kommer det bli noll tolerans för att hitta karaktären igen.

Det blir även skärpning på att äta mindre pasta, försöka byta ut det till zucchini lite oftare. Och sen får vi inte glömma att lägga till att röra ordentlig på mig. Försöka ta dagliga promenader och sen göra lite övningar hemma.

Men jag kan ju säga att nu så är på kvällen så har jag ett extremt suge på godis och det gör ju inte sakern bättre att det ligger en chokladkaka i kylen. Så karaktären sätt verkligen på prov men jag tänker inte vika mig utan det ska banne mig förbli orörd.

Blir nog en sväng till affären imorrn och köpa lite frukt samt morötter som man kan knapra på.
/M


Ditt ord
Postat av: malin

åååh godis :D hehe! jag är en gottegris.. usch ööögon, det värsta är när jag hade fått en liten bit sudd (efter suddkrig i 5an) under övre ögonlocket o reva på hornhinnan. dom vek upp ögonlocket i nån mackapär o kikade.. baaah ryser vid bara tanken xD

2012-06-13 @ 10:30:41
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0