Skit snack och mek med bil

Lagom som jag kom ner på stan förut i dag så vart fikat inställt :( så jag knatade hem och fixade lite lunch. Värmed på en matlåda med älsklingens goda spagetti & köttfärssås.
 
Fixade sen med min busiga överraskning till en viss person, gick sen hem till mamma. Vi satt och snackade lite skit om bl a trädgårdsföretag som är segare än en snigel. Hur trångsynta vissa människor är och att det kommer få lära sig den hårda vägen angående vissa saker.
 
Traskade hem sen och fixade disken och röjde undan lite innan jag började med maten. Älsklingen och jag åkte sen och hämtade ut min sidospegel som hade kommit. Monterade ner dörr interiörn men längre kom vi inte då vi behövde hylsnycklar.
 
Åkte och kollade på coop bygg samt ica maxi men de hade inga så vi får fortsätta med det projektet i morrn. Istället tog jag tag i nästa projekt vilket var att färga utväxten så nu är hela håret rött igen.
 
Insåg förut när jag fönade håret att luggen hade blivit förbaskat lång. Så nu är då frågan ifall jag ska spara ut luggen eller ifall jag skulle kapa av den. Vad tycker ni?
/M
 


Ditt ord
Postat av: Sofia Cyrus Kaulitz <3

Tycker du passar i lugg, som du har på bilden i menyn! :)

SV: Tack så mycket! Min kompis hund :)

2012-06-28 @ 23:23:36
URL: http://sofiacyruskaulitz.blogg.se
Postat av: anna

okaj men nu har ja ingen feber men är superförkyld, hostar snorar osv :) är seg! tror du ljummen öl funkar mot de med :P

2012-06-29 @ 00:54:18
URL: http://thellan.blogg.se
Postat av: malin

jag tycker att du ska spara ut, passade med lång lugg :D med mig är det bra nu iallafall. vaknade halv 5 o höll på att kvävas :( huua! hur är det med dig?

2012-06-29 @ 08:07:37
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: rebecca

Tacktack de hade jag, hoppas du hade en trevlig kväll med! de är bara bra med mig, hur är de med dig?

2012-06-29 @ 13:41:37
URL: http://www.nattstad.se/Rebecca.J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0