Tjock moff

I dag hade vi ingen lust och ork till att laga mat, noll fantasi hade vi också. Så vi gjorde det lätt för oss och beställde kebabtallrik till middag.

Det smakade riktigt gott då jag inte ätit det på ca 3 månader. La mig och lyssnade på musik sen, somnade som en prinsessa. Haha jag skyller på matkoma efter att ha tryckt i sig en kebabtallrik :P

Kvällen blir lugn, älsklingen och jag ska titta på några avsnitt av the walking dead.
Vad ska ni hitta på denna fredagskväll?
/M



Ditt ord
Postat av: Jennie & FrökenFlis

jag är nog den enda i hela världen som avskyr kebab haha ;)

Men gottit o unna sig lite utemat ibland :)

2012-06-02 @ 06:23:08
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0