Vad hittar man på så här..

Vad hittar man på och gör så här tidigt en lördags morgon? Zelma ligger vid mina fötter och stirrar på mig ihop om att jag ska ge henne något ätbart. Det räckte tydligen inte med frukost för damen.

Lily ligger nedanför soffan och vilar, hon ber säkert till hundguden att vi inte sak gå ut på ett bra tag då det har börjat regna.

Själv sappar man på teve ihop om något bra program men vet ni det är jävligt tunnsått på det. Och älskade sambon ligger i sängen och sover som ett litet barn.

Nej jag får väl helt enkelt vänta på att klockan skall bli 10 så man kan gå ner på stan en snabb sväng. Har lite ärenden som skall fixas.
/M



Zelma som stirrar ut en


Lily ber till hundguden att vi inte ska ut på promenad än

Ditt ord
Postat av: malin

så söt hund :D vaknade också tidigt idag och möttes av ett väldans grått väder :( vi som ska på fest ikväll :O hehe! utomhus dessutom xD hahaha!

2012-06-16 @ 08:47:53
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: malin

hahahaha mitt paraply som blåste sönder sist jag gick med det till gymmet xD hahahahaha! vad har du för planer idag? :D

2012-06-16 @ 09:21:15
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: malin

åååh ;) mysigt! vi ska till gymmet när gubben vaknat sedan blir det lunch bara o fixa oss inför kvällen :) ganska lugn dag i övrigt iallafall :D

2012-06-16 @ 09:34:28
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0