Varför ska man vakna så tidigt för?

Vaknade 03.55 i morse och var super pigg, kollade på klockan och trodde jag skulle få fnatt. Inte en chans att jag går upp så tidigt så det var bara att lägga sig tillrätta i sängen igen. Det är andra natten i rad jag vaknar sådär och känner mig pigg och utvilad.

Tycker det är like konstigt med tanka på att jag inte har somnat förens vid tolvtiden de nätterna. Men men jag har ju alltid lyckats somna om och det är jag glad över.

Nu på morgonen har jag hunnit med ett pilates pass och det var nog behövligt efter den super goda middagen vi käkade på harrys i går. Sen slank det ju ner lite dumle godisar på kvällen :P

Ska strax fixa till mig då jag ska ner till banken och disskutera pensionsparande men min bankgubbe. Måste ju se till att pengarna är bra placerade så man får en bra pension sen när det väl är dags.

Blir även en sväng in till bolaget och spana runt bland deras hyllor efter något gott.

Vad ska ni hitta på i dag?
/M


Ditt ord
Postat av: malin

brukar också vakna sådär ibland men det är bättre nu på senaste tiden :) men sjukt jobbigt för liksom vad tusan gör man då, inte direkt så man knatar ut på PW eller kikar på film xD

2012-06-07 @ 10:01:26
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: malin

tack så mkt :) hoppas du mår bra iallafall.. känns som om det kommer bli en seeeeg dag :(

2012-06-07 @ 10:26:06
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0