Varit full fart i dag

Nu i förmiddags så var det jobb som stod på schemat,alltid lika roligt att åka runt till våra härliga brukare. Efter jobbet åkter jag ner på stan för att hämta ut pengarn. Naturligtvis så funkade det bara att plocka ut hundralappar i 1 utav 3 automater.
 
Det var ingen lite kö heller och men efter mkt om och men så vart det äntligen min tur. Åkte hem och fixade lite lunch sen vid 12 så kom natha över. Vi drog till donkan där hon bjöd på glass och dricka, tack gumman :)
 
Vi åkte sen till julita då jag skulle pröva ett par inlines som jag kanske skulle köpa utav en dam, tyvärr var de för små. Åkte tillbakt till stan, gick en sväng på hm men det fanns inte mkt snyggt där inne.
 
Drog sen hem och bytte om för att sen möta upp sophia och hundarna för en långpromenad till djulö. När promenaden var avklarad så vart det en snabb dusch för att sen åka ner på stan med älsklingen.
 
Vi handlade lite kött samt öl/ cider så vi har till helgens festligheter :) Nu ligger vi båda i soffan helt utslagna :P
/M
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0