Dag 48

Mina smeknamn

De flesta kallar mig för Madde vilket inte är så svårt att förstå med tanke på att mitt hela namn är Madelene.

Sen kallas jag även för maddiie utav en del, det namnet kom till då jag skulle skaffa ett helgon konto. Mitt vanliga smeknamn madde var upptaget så då tog jag den engelska varianten som är Maddiie.

Sen har jag även smeknamnet blondie då jag hade jätte blont hår ett tag. Sen så heter en utav mina bästa kompsiar madde så för att folk skulle kunna skilja oss åt i teleböckerna i mobilen så brukade de skriva madde blondie eller madde blond på mitt mobilnummer.

Det hänger fortfarande kvar i våran umgängeskret även fast jag är mörbrunett/svarthårig nu förtiden.





Två gammla bilder från när jag var super blond




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0