En pizzabit så här..

Vi har käkat varsin pizzabit så här på kvällskvisten. Gjorde hemmagjort pizza till middag i dag och så vart det en stor bit över som vi tryckte i oss nu ikväll.

Det smakade nästan godare nu ikväll än vad det gjorde när vi käkade den till middag. Kanske för att jag la på lite paprika, jalapenios plust lite vitlökssås som älsklingen fixade till.

Denna fredagskväll har jag spenderat genom att vara över en sväng hemma hos mina föräldrar. Mamma och jag gick igenom min deklaration samt räknade ut min resersättning. Som det ser ut nu så får jag tillbak runt en tusenlapp vilket inte är helt fel.

Annars så har kvällen spenderats i soffan här hemma på bryggaregatan, har roat mig med att kolla på en massa kriminaldeckare. Jag verkligen älskar sådana serier och speciellt de engelska men det finns några bra amerikanska också.

Jag skall strax krypa ner i sängen då det är en ny dag med nya äventyr i morrn.
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0