God morgon på er!

Uppe och vaken men inte speciellt pigg men det kanske kommer ju mer jag får vakna till liv. Vädret ute ser att kunna bli lite vad som helst, lite för tidigt att säga ifall det kommer att bli strålande sol eller regn. Jag hoppas på det förstnämnda då räckte med regnet som kom i går.

Så vad har denna torsdag att erbjuda då? Jo först ska jag upp en sväng till sjukhuset då älsklingens sår skall läggas om. Vi har varit där uppe så mkt nu så de flesta i personalen känner igen oss haha :P

Efter sjukhuset blir det hem och röja upp lite i lägenheten, tvätta lite smutstvätt, vika den rena tvätten, diska och dammsuga.

Sen vid lunchtid ska jag förmodligen över till sophia för en liten fika och en massa valpmys. De små krabaterna är inte så små längre utan det är full fart på de.

Ja mer än så har jag inte planerat in för idag, får se hur mkt utav allt jag orkar att göra då såren brukar kunna göra sig påminda ibland.
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0