Härlig dag

Snart börjar denna dag lida mot sitt slut. Det har varit full fart nästan hela dagen vilket för hoppningsvis innebär att vi kommer att sova gott i natt.

Var ute en sväng till sköldinge nu på kvällen, vart fika hemma hos svärföräldrarna. Jag bjöd på kakan (den jag skrev om i förra inlägget) jag hade bakat och den föll de i smaken. Medans vi satt och fika traskade det ett rådjur lungt igenom deras trädgård.

Efter fikat åkte vi till garaget, lämnade av en stor kakbit åt john som tack för att han lagade min bil. Så nu är min bil nöjd och rullar så fint vilket jag är glad över.

Lämnade älsklingen ute i garaget och åkte hem, tog en varm och skön dusch innan jag parkerade mig i soffan. Och här sitter jag nu inbäddad i en filt, ska titta på fuskbyggarna innan det blir sängen.
/M


Ditt ord
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Låter som en skön dag du haft dig :)



Svar:

6 år är inte illa, de håller verkligen länge ju :) man skulle behöva lite ombyte ja haha, jag får stå ut, måste köpa nå ordentliga träningsskor

2012-03-15 @ 10:11:02
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0