Häxor

Gud så skönt det var att lägga sig och slumra en stund efter duschen. När jag vaknade kvart i 11 kännde jag mig pigg, vaken och som en ny människa.

Jag fixade till mig och sen åkte hjärtat och jag ut till svärmor, stannade till på kastrullhäxorna och handlade med oss lite lunch.

Käkade lunch där ute, drack kaffe och snackade lite skit. Älsklingen lånade lite verktyg så han kan börja göra sin kungslänk i silver. Påvägen hem svängde vi förbi britt-maries pyssel och pynt där vi hämtade upp silvertråden han hade beställt samt papper.

Jag körde sen iväg hjärtat till sitt jobb då de skulle ha något möte och själv passade jag på att ta tag i disken här hemma. Tittar på lite teve nu, älsklingen skulle ringa sen när han ville hem.

/M

Ditt ord
Postat av: anna

Ja heheh xD han är en riktig ståtlig snygg karl..hahahaha ja i hundvärlden då..kan tänka mig hur han lär se ut om 2 år typ ojojoj ;)

2012-03-09 @ 15:59:17
URL: http://nattstad.se/dobermannanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0