Helt underbara

Tog en skön sovmorgon sen gick mamma o jag bort till sophia. Snackade lite skit och kollade på lilys 6 små valpar. De var helt underbara de små liven, i dag vart de 8 dagar gammla.

Tog lite kort på de som jag tänkte lägga upp här sen. Nu ska vi bege oss i väg på en liten tripp i det fina vädret.
/M

Ditt ord
Postat av: anna

Ja jag känner att om låtsas vara en annan, dvs växer upp för fort o är seriöst hela tiden så glömmer man liksom att leva. Barnasinnet är a & o för ett lyckligt liv, se på mig å sambon. Han är 28 å blir 29 nu i maj..men vi är likasinnade där..vi kan ha kul tillsammans på ett barnsligt sätt men när det väl gäller, blir vi seriösa å pratar mer vuxet med varandra :) vi vågar vara så, som många i våran ålder å äldre inte vågar :P

2012-03-03 @ 15:10:06
URL: http://nattstad.se/dobermannanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0