Hundvakt

Vart en tidig morgon i morse, klev upp vid 8 tiden. Bytte och la om älsklingens sår då de på sjukhuset tycke jag kunde göra det i helgen då jag ändå är utbildad undersköterska.

När det var fixat åkte vi bort till sopiha då vi skulle vara hundvakt åt zelma, lily och valparna medans hon var på kurs. Lämnade älsklingen där och så körde jag henne till flen där uppfödarkursen skulle hållas.

När jag kom tillbaks till stan sen så tog vi ut damerna på en promenad, passade på när valparna låg och sussade. Väl tillbaks efter promenaden i det fina vädret så tog vi det bara lugnt och myste med hundarna.

Svärmor tittade över en lite sväng så hon fick kolla på valpisarna. Sophia kom hev vid halv 3 tiden och då åkte älsklinge och jag upp till willys då bl a mjölken började ta slut här hemma.

Nu blir det lite slöande i soffan innan det är dag för att fixa middag vilket i dag blir hemmagjord pizza nom nom.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0