Ingen fika men det vart en massa kött istället

Skulle ha fikat med henke i dag men så vart det inte. Åkte ner på stan istället, kollade vad ett nytt batteri till datorn skulle kosta. Tog sen en sväng inne på hm där jag hittade en snygg topp och några nagelack som fick följa med hem.

Var förbi köttaffären och handlade på mig lite köttfärs och falukorv så nu är frysen smockfull :P Fixade lite lunch för en stund sen och nu ska jag vila.

Känner mig lite illamående till och från, tror det är alla tabletter jag äter som gör att jag mår lite illa.
/M

Ditt ord
Postat av: anna

Jo eller hur, plus att skriva de i bloggen sen pika om de sen dessutom, jämnt jämnt. ja menar ja skriver va ja vill i min blogg, om folk ska klaga så förbannat så läs den då inte för helvete. ja bryr mig inte om vad folk skriver så länge de inte hänger ut någon elakt, eller skriver om barn asså du vet pedofiler mm, då kan ja reagera, men skriver du om hemska saker du vart me om för ett halvår sen, barndom. I dont care, de är ditt sätt att bearbeta de liksom :O

2012-03-27 @ 13:28:53
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0