Jag klarade det!

Kom inte upp ur sänge så tidigt som jag hade hoppats på men va fan kom ju upp kvart i 10. Det är rätt så bra jobbat för någon som älskar att ligga och dra sig i sängen på morgonen.

Vaknade i morse när hjärtat skulle iväg till jobbet och såg att det snöade, drog täcket över huvudet och surade över vädret. När jag klev upp senare så lyste solen, härligt dock så blåste det lite.

Kastade på mig träningskläderna och lånade älsklingens cykel för jag hade fått för mig att jag skulle cykla karsudden rundan runt.

Fy satan vad det blåste, bena värkte, fick blodsmak i käften efter halva rundan men jag lyckades ta mig runt på 25 min! Så sjukt jävla nöjd med mig själv med tanke på att jag inte har cyklat på över 2 år.

Det vart ett stop hemma hos mina föräldrar sen för lite vatten och återhämtning. Passade även på att låna deras telefon för att ringa lite samtal.

Nu har jag käkat lunch och ska strax gå karsudden rundan med madde :D

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0