Kalla vindar

Fy tusan vad det blåste kallt när jag gick ner på stan förut. Det var nästan så man sprang de sista stegen så man skulle komma in i värmen fortare på specsavers.

Efter att min mor provat ex antal bågar så hittade hon tillslut 2 stycken som hon bestämde sig för. När allt var fixat där så gick vi ut i blåsten.

Det känndes som vi skulle frysa ihjäl efter att ha varit inne i värmen. Vi trotsade blåsten och gick bort till köttaffären då min mor skulle ha köttfärs samt pastrami.

Vi avslutade våran runda med ett stopp på coop, jag kom ut där ifrån men jätte fina jordgubbar och vindruvor. Det blir perfekt att trycka i sig i kväll som lite efterrätt efter middagen.

Nu har jag fått i mig lite lunch som bestod utav en hemmagjord sallad, samma som jag åt i går. Ska vika lite tvätt och sen vänta in älsklingen som är på jobbet.
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0