Lite lant luft

Efter att jag hade varit på coop så kände jag mig lite uttråkad så jag kastade iväg ett mess till älsklinge o kollade ifall de vill ha fika bröd. Han tyckte det lät som en bra idé . Så jag åkte iväg och handlade fikabröd och åkte sen ut till sköldinge.

Kollade hur det gick för karlarna i garaget, de var så duktiga och höll på att städade. Vi fixade iordning lite fika och satte oss på johns altan och njöt utav vädret.

Nu är jag hemma igen och skall försöka mig på att skriva en shoppinglista så vi vet vad vi ska köpa för nått sen när vi skall åka upp till willys. Lär ju bli en hel del då vi skall storhandla.
/M


Ditt ord
Postat av: anna

fusk heheh vill ha vååååååååååår å bar mark å massa soool å värme :P

2012-03-24 @ 17:22:53
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0