Måndag

Sovmorgon i morse men det får man när man har sprungit på toa 1 gång var annan var tredje timme under natten då jag har varit så jävla pissnödig. Det går ju inte att pissa som folk när såren ömmar och magen är uppsvullen.

Väl uppe så körde jag igång en maskin tvätt då vi har sammlat på oss en hel del sen förra veckan. Var även så duktig och diskade lite även fast det ömmade i magen. Skönt att få bort det mesta så älsklingen inte behöver göra så mkt när han kommer hem från jobbet sen.

Har hunnit med att vara hemma hos mina föräldrar en sväng, visade min mor bilderna på mina sår som vi tog kort på i går. Pappa var så snäll och körde ner mig till åhléns då jag skulle köpa hårfärh då mamma är så snäll och ska hjälpa mig färga håret i kväll.

Nu är lunchen och tabletterna intagna och tvätten är hängd. Ska strax ladda en ny maskin med tvätt och sen ska jag gå över till madde och fika.
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0