Omläggning

Så jävla skönt det var att ta en duschen ikväll, passade även på att byta omläggningarna på såret samt sätta i navelpiercingen.

Det gjorde förbaskat ont att ta bort vissa utav plastplåstrena, speciellt det som satt i mitten under brösten. Såret såg rätt så fina ut men fick ändå en lite chock när man såg de. Det är en sak att se sår på någon annan men när det kommer till en själv så blir man lite kinkig :P

Jag känner mig som en riktig nåldocka med 4 hål i magen :P Men nu så har jag satt dit nya plastplåste och förhoppningsvis behöver jag inte byta någon mer gång. Tanke är att jag skall kunna ta bort de helt på fredag då omläggningen bara skulle sitta på i 1 vecka.

Annars så tittar vi på teve och har nyss provsmakat cheesecaken jag bakade förut. Den fick tummen upp utav både mig och älsklingen :)
/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0