Så förbannat tråkigt

Disken är äntligen klar men det tog tid innan jag fick arslet ur vagnen och tog tag i det. Men det är ju så förbannat tråkigt att diska. Det tar ju inte lång stund alls när man väl har börjat och 10% av gångerna så tycker jag det kan vara avkopplande att stå där med händerna i diskhon. Fast som sagt inte idag men jävlar vad skönt det känndes när det var klart.

Har laddat tvättmaskinen för 2:a omgången med tvätt. Får se ifall jag hinner med en 3:e maskin eller om jag tar och kör den i morrn. Sitter nu och väntar på att Grimm ska börja på teven, drygt 30 min kvar. Tror jag ska tisfördriva den tiden med att leta efter ett gott cheesecake recept samt läsa lite bloggar.

Btw så köpte jag nu en ny hallmatta i dag, en liten då jag vill få hallen att kännas ljusare nu när vi går mot ljusare tiden samt att hallen känns större. Jag lägger upp en före och efterbild så får ni se hur det blev, jag vart nöjd med resultatet.
/M



hallen med matten som vi burkar ha


nya hallmattan, tycker hallen kändes större när man la dit den istället


Ditt ord
Postat av: Dessi

Tack för tipset! Ska se till att kolla upp det nästa gång jag är i katrineholm :D

2012-03-15 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0