Saknar

Jag saknar min skrutt, tycker han kan ringa snart så jag får åka och hämta honom. Men tills dess så ska jag fixa ihop lite lunch och sen börja pyssla lite. Väntar även på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den.

Åh måste få skryta lite om mitt hjärta. Han hade svets prov igår och självklart så klara han provet galant. Så nu har han 2 st nya licenser att lägga till på meritlistan.
/M



Ditt ord
Postat av: anna

tack gumman!! nej ingen förtjänar de men tyvärr är de lätt å hamna där..eller lätt å lätt, men ofta så är de ju såna som är så snälla ifrån början sen vänder allt med tiden då man börjar bli bekväm å lite osäker på sig sj. men jag e glad jag tog mig därifrån, tillslut :)

2012-03-01 @ 13:22:43
URL: http://nattstad.se/dobermannanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0