Smoothie & frimärke

Tog en promenad bort till pressbyrån förut då jag behövde ett frimärke ;) och det slog mig hur skönt det var ute. Trodde när jag gick ut genom dörren att det skulle vara kallt och ruggit ute men vart glatt överraskad.

Hade jag inte haft sådan träningsvärk i bena efter gårdagens motion hade jag nog banne mig tagit en kvällspromenad. Får hoppas att det är lika skönt väder i morrnkväll för då kanske man skulle ge sig på en promenad. Någon som är sugen på att haka på då?

Nu sitter jag ifall fall och avnjuter en god hallon smoothie framför the big bang theory. Det dämpar verkligen sockersugen jag hade förut. Tummen upp för det :)

Nej snart dags att pyssla lite sen blir det att mysa när älsklingen kommer hem från garaget.
/M


Ditt ord
Postat av: anna

nej då skulle de uppenbarligen säga man ska sköta sig sj bla bla bla hahahha men ja går min egen väg, alltid gjort å kommer alltid göra :) ja vill göra misstag ju, de formar mig ju till den jag e :P

2012-03-20 @ 21:19:59
URL: http://www.nattstad.se/SexyNaughtyMe
Postat av: Melissa - I'm not what you expected

gott det ser ut..



Ja eller hur!

Lätt att man kan vara social utan mat i munnen, sen att jag är uppfostrad att inte prata med mat i munnen gör ju inte saken bättre haha.

Så ja dom skiter jag i, jag sitter utan att äta sen får dom tycka vad dom vill

2012-03-20 @ 22:27:27
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: anna

ja men precis, o folk allmänt vilka man kan lita på å inte liksom :S så är det ju, bara att bita i de sura äpplet å acceptera att det här är livet och de är så de funkar..man måste välja sina egna vägar, andra kan inte leva livet åt dig..de måste du ju göra sj :O

2012-03-20 @ 22:57:53
URL: http://www.nattstad.se/SexyNaughtyMe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0