Svart som natten

Har varit hemma hos mina föräldrar en sväng nu på kvällen. Mamma var snäll och hjälpte mig färga utväxten så nu är hela håret svart som natten igen :)

Tog med lite cheesecake hem till de så de skulle ha något gott till fikat snäll som jag är. Hjälpte även min mor att skaffa bankId så hon kunde kolla sin deklaration på nätet.

Nu är jag hemma och har gosat ner mig i soffan med hjärtat. Skall kolla på lite teve samt se vilken kväll jag och min mor ska gå på bio. Annars så blir resten utav denna måndagskväll lugn.
/M


Ditt ord
Postat av: anna

svart is tha shiet darling ;)



jaha ok stackare då :/ hoppas att de ger med sig snart.



Ja hahah eller hur ;D men han är grymt vacker å stilig nu ;D

2012-03-26 @ 20:25:47
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0