Tatuering no.4

Min fjärde tatuering är en naken älva som sitter utsidan på höger ben. Även denna tatuering är ritade av en killkompis till mig.

Älva gjorde jag dels för att jag tycke det var fin men också som en hyllning till kvinnorkoppen som är så otroligt vacker.

Jag placerade den på benet då jag tycke den gjorde sig bäst där och att jag förtillfället känner att jag inte vill ha någon tatuering på armarna. Dels för att det inte riktigt känns som jag och för att det i vissa fall kan dra ner änns chanser till att få jobb tyvärr.
/M





Ditt ord
Postat av: anna

haha de gör ju de :) duu..läs mitt senaste inlägg om psykisk å fysisk misshandel..

2012-03-25 @ 17:33:42
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: anna

jo å du är inte den enda som tycker de..kul att hans lillsyrra kör hans repliker som han kört med under 2 års tid då vi va tillsammans hahaha xD å tro ja ska må dåligt av de hahah idioter ;D

2012-03-25 @ 18:15:38
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0