Underbart väder

Fixade en jätte god smoothie till lunch förut i dag med hallon och banan i. När lunchen sen var intagen så tog älsklingen och jag en promenad ner på stan. Kollade i lite affärer och sen gick vi bara och njöt utav det fina vädret.

När vi kom hem sen så fick jag ett ryck och började storstäda lägenheten, damsög bakom och i soffan. Älsklingen var inte sämmre han, utan han var så snäll och torkade alla fönster.

Nu sitter vi soffan och har balkongdörren på vidgavel för att få in lite frisk vårluft. Väntar på att tvättmaskinen skall bli klar sen blir det hem till mina föräldrar för att hämta min bil. Skall köra ut den till john så ska han få kolla vad det är som skrapar vid högra framdäcket.
/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0