Vårtecken

Hittade en sant vårtecken i dag när jag o madde var ute på en PW. En massa tussilago som blommade vid vägkanten. Var ju bara tvungen att ta en kort på de gula blommorna som förstärker vårkänslorna.
/M



Ditt ord
Postat av: Melissa - I´m not what you expected!

SVAR:

jaa precis, de den lista liksom skulle ALLA ha, varenda punkt skulle dom ha. Fanns inget om att alla var individuella eller något sådan, men jag pratade med både psyk och googlade men hittade ingen liknande lista någonstans. De kanske borde använda böcker för 2000talet och inte från 1800talet.

Vissa punkter hade jag gått med på men detta var bara för mycket.



"Lilla tussilaaagoooo lilla tussiluulll.." haha den sången tänker jag alltid på när jag ser de där :D

2012-03-19 @ 22:48:03
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: anna

åhh underbart :)

2012-03-20 @ 14:35:27
URL: http://nattstad.se/dobermannanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0