Älskade ugn

Jag fick ett infall och gjorde rent ugnen samt skrubbade rent gallret. Fy fan bättre infall kunde jag ju ha fått känner jag nu så här i efter hand.

Efter väldigt mkt skrubbande med svinto som nu är min bästa vän så vart gallret så ren det gick det att få. Det behövdes inte lika mkt skrubbande i ugnen som tur var. Men jag måste banne mig se till att bli bättre på att göra rent den lite oftare än vad jag gör nu.

Jag ska försöka göra rent den minst i gång varannan månad lika så gallret. Får se ifall jag lyckad med det :P
Hur ofta gör ni rent era ugnar?
/M


Ditt ord
Postat av: malin

kan lova att jag gärna rengör ugnen för sällan jag med xD haha.. sist va det vid flyttstädningen ^^ borde ta det varje månad egentligen tycker man med tanke på hygienen. jaaa egen maskin är guldvärt :D nämen tackar :D det är sjukt ovant bara.. måste klippa upp & tunna ut det lite bara

2012-05-16 @ 16:08:20
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0