Cool...stuff..

Så där nu har jag sugit klart på karamellen ifall jag skulle beställa den där fotoskrivare jag nämde i några tidigare inlägg.

Sagt och gjort så klickade jag precis hem de och ett paket med 30 st fotopapper. Så i slutet utav veckan så borde jag få hem den :)

Det ska bli intressant att se hur bilderna bli så är ni nyfikna så kika in här i slutet utav veckan så kommer jag skriva en recension om vad jag tycker om den.

Annars så ska jag titta på America´s next top model all stars och bara njuta av den friska luften som strömmar in från balkongdörren som står på vid gavel :)
/M


Ditt ord
Postat av: sanna

SV: Roligt! Hoppas att du hade en bra valborgs-dag & kväll :) Jag grillade med några vänner och tittade på majbrasan! :)



Vad har du för dig idag då? :)

Kramar.

2012-05-01 @ 20:54:48
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0