Det vimmlade av bilar

Bilsport körde gatbilssträffen i katrineholm i kväll och det var hur mycket bilar som helst som kom dit. Det fanns en hel del snygga bilar men också en hel del skräp.

Jag är ju inte så mycket för nya plastiga bilar utan det ska vara riktiga bilar av plåt byggat mellan 40-60 talet. Det är riktigt bil och kärlek för mig.

De skulle försöka sammla ihop så många bilar som det gick att få plats med på grasmattan vid TM racing. Ordningen på det hela var inte så jätte bra utan det var lite kaos och djungelnslag typ. Men tillslut så stod det drygt 200 bilar har jag för mig att de sa.

De tog lite gruppkort på alla bilarna och folket som stod på gräsmattan så inom några månader trodde de att repotaget skulle komma med i deras tidning.

Vi åkte ut till sköldinge efter fotograferinge då vi skulle lämna mustangen och byta tillbaks till forden. Vart lite fika och strunt prat innan vi åkte hem. Svänge förbi hemma hos mina föräldrar då min älskade mor var klar med min hissgardin.

Ska fixa med det i morrn, ska även lägga in korten som jag tog i kväll på bilarna. Lägger upp bilder på det i morrn så håll utkik :)
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0