Fixat & donat

Har varit hemam en sväng hos mina föräldrar och printat ut några bilder till min mor med min lilla fotoskrivare. Hon vart jätte glad och nöjd över bilderna.

Vi pratade lite skit om hur folk beter sig, tittade på lite hus och diskuterade lite syprojekt. När jag kom hem så var karln min så snäll och fixade disken. Själv knatade jag upp till vårat vindsföråd och kollade igenom vad vi hade.

Så mkt skoj hade vi inte där uppe, inte heller något som behövdes slängas. Dock så stallde jag iordning alla kartonger och div bilprylar så det ska bli lättare att ta sig fram där inne.

Nu ska vi strax ner på stan en sväng. Ska kolla på lite tyg, ta en sväng på hm och sen skulle älsklingen in på bolaget har jag för mig.

Bäst att passa på att ta ett varv på stan när solen är framme :D
/M






Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0