Helt fantastiskt väder!

Det har varit fullt upp på förmiddagen med promenad, träning och en massa ärenden på stan. I dag så hade äntligen mitt paket med klänningen kommit så den ska jag prova om en lite stund. Bild på den kommer upp senare ikväll.

Har precis ätiten god lunch i form av sushi, lyckades trycka i mig 12 st bitar och vart så där lagom mätt. Ska strax ta tag i disken innan jag ger mig hem till sophia.

Ska köre henne till veterinären då hon ska besiktiga sisa valpen som skall åka till sitt nya hem i helgen. Efter vetrinärbesökte ska jag hem till mina föräldrar.

Pappa och jag ska fixa en god födelsedagsmiddag för min mor sen tänke jag passa på att sätta mig i solen ute på deras altan.

Vad ska ni hitta på denna fina dag?
/M


Ditt ord
Postat av: Emma

Ja, det är ju rena sommarvärmen ute. :D UNDERBART!!

2012-05-02 @ 14:28:57
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: ♥ Sojka ♥

Idag blir det mest jobb men när jag kommer hem ska jag njuta lite av solen med sonen. :)

2012-05-02 @ 15:10:04
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0