Laddat batterierna

Eftermiddagen i går gick inte så bra, skulle försöka brodera med det vart bara skit. Gjorde en kopp varm choklad och lyckades spilla mjölk på plattan. Jippi, fy fan vad vidrigt varm/bränd mjölk luktar.

Det vart ialla fall lite bättre när min älskling kom hem från jobbet dock var jag super trött så det vart sängen för mig redan kl 22 i går.

I dag tog jag sovmorgon en stund och sen har jag legat i sängen, läst en bok och bara laddat batterierna. Dagens väder ser ostadigt ut. Man blir ju inte direkt inspererad till att göra något.

Men ska fixa en god macka innan jag tar tag i och städar köket. Vad resten utav denna tisdag har att erbjuda det vet jag inte. Någon som har ett bra förslag på vad man kan hitta?

Vad ska ni göra i dag?
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0