Många påsar

Det var en härlig shoppingdag i norrköping med min mor. Vi kom dit lagom som affärerna öppnade, då kan man gå i lugn och ro utan att behöva trängas med så mkt folk.

Vi var inne på chilli och vi hittade hur mkt saker som hels som vi skulle ha vela köpa ifall plånboken hade varit XXL och innehållt ett 50 tal tusenlappar :P Nej det var verkligen en affär jag vart kär i och tusan vilka sköna soffor de hade.

Vi käkade en god lunch till sallad som höll oss mätta hela dagen utan att man vart så där tung i magen. Den vart inte mkt handlat fårn shoppinglistan jag hade skrivit. Bikinin satt inget bra och linnena jag hade titta på nätet var inte snygga i verkligheten.

Men jag hänger inte läpp för det för jag shoppade loss inne på hm sen så var min mor så underbar och köpte ett par shorts, 2 par skor, ett par jeans och en kofta åt mig <3

Vi runade av dagen med en sväng på city gross innan vi åkte hem. Hämtade ut min fotoskrivare som nu står på laddning här hemma. Har suttit hemma hos mina föräldrar en stund i solen med lily som charamde mammas granne.

Nu har vi alla tre ätit middag och ska snart bege oss ut till sköldinge.
/M


Det jag kom hem med från norrköping var: tygskor, ballerina, hatt, jeans, 2 par shorts, en pläd, vas, kofta, läppglans, eyeliner, ögonskugga, nagelfil, lermask, ansiktsskrubb till mig o hjärtat och sen ett par trädgårdshandskar :)


En bättre bild vasen som är köpt på chilli

Ditt ord
Postat av: Emma ❀ My Inspiration

ser ut som en lyckad shoppingdag!! och så söta trädgårdshandskar du fått tag på :)

2012-05-03 @ 21:06:10
URL: http://myinspiration.blogg.se/
Postat av: malin

alltid kul med shopping :D:D

2012-05-03 @ 22:09:39
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0