Mörka moln

Har roat mig med att vika lite tvätt här hemma och lagt det på sin rätta plats. Fick ett ryck och vågade håret, det tar sin lilla tid då håret är tjockar än vad jag tror :P

Sitter nu och kollar runt på inredningsprylar på nätet och jag har hittat en hel del fina saker. Några blir det nog att klicka hem i slutet utav månaden. Ska visa er i ett annat inlägg vad det är för saker jag har hittat.

Nu sitter jag och väntar på att natha och sofie ska komma över. Tanken är att vi ska åka på en liten road trip och kolla in en sak. Dock ser inte vädret ut att bli det bästa, en massa mörka moln som börjar titta fram.

Som om inte det är störande nog så har de borrat till och från sen kl 8 i morse hos ena grannen.
/M


Ditt ord
Postat av: Cassie

Läste långt långt bak i din blogg, att du i framtiden tänker dig man och barn, ja med din nuvarande :) Men jag undrar eller är mest nyfiken på om du (ni) skulle tänka er att byta Katrineholm mot något större? Eller bara göra ett byte för att se sig om i världen/Sverige?

Jag menar inte detta på ett negativt vis, men du verkar ju vara väldigt fäst vid Katrineholm, men jag kan förstå det eftersom du har många nära vänner där.

2012-05-11 @ 15:35:56
Postat av: Maddiie

Sv till cassie: vi har pratat om att kanske flytta från stan men ingen utav oss är direkt storstadsmänniskor. Så skulle vi flytta så blir det till någon lagom stor stad och inte som malmö eller sthlm.



Det är inte bara jag som är fäst eller har mycket som knyter mig till stan utan det har min sambo också. Vi har båda våra familjer, vänner här i stan/sköldinge.

2012-05-11 @ 16:01:17
URL: http://maddiie.blogg.se/
Postat av: Nicole Dahl ♥

sv: jaha okej, jag ska till turkiet med min bästavän, kanske LA, paris & södra frankrike sen ska jag bara vara hemma typ :)

har du några tips som jag ska ändra på på min blogG? :)

2012-05-11 @ 16:09:49
URL: http://nicoledahl.blogg.se/
Postat av: malin

fina du :D att bo i hus med garage vore ju en ren dröm.. vill ha dubbelgarage gärna :D ett en-plans hus :D hehe.. snygga rockabilly grejer till hemmet, inte ofta man finner sådant.. från jotex en del av det va? :D regnat och varit sol om varannat här :( kvavt som attan men ingen åska.. usch!

2012-05-11 @ 21:39:28
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Cassie

Jag bor i Stockholm men har pluggat i Norrköping. När jag hälsat på där så har jag känt åh vad lagom det skulle kännas att bo här, men efter en kvart känt; jaha, blir det inte mer än så här? :)

Men när man blir skröplig och tung i hyn kanske man inte orkar mer med storstäder och söker sig till någon mindre oas.

Är din kille lika intresserad som du av rockabilly och inredning?

Min kille har precis köpt lägenhet i Stockholm, och jag har totalt fastnat inne på nätet efter artistiska storstilade tapeter :)

2012-05-12 @ 14:39:39
Postat av: Maddiie

Sv till cassie: Min kille är lika intresserad som mig när det kommer till rockabilly. Inredning är han inte lika intresserad utav utan tycker det är kul till en viss gräns :P

2012-05-12 @ 18:43:44
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0