Ostadigt väder

Ostadigt väder är det ute men det är inte speciellt kallt ute så med andra ord kan vi nog räkna med en regnskur i dag.

Har iallfall tagit en promenad på morgonen, fixat disken och sen slappat en stund. Tog tag i och försökte mig på en kanalsökning då tv hade muppat sig i går.

Ja det gick väl sådär, har fått in lite kanaler på favvo listan. Men älsklingen får ta och slänga ett öga på det sen när han kommer hem så har får det som han och jag vill :D

Börjar kurra i magen så det är väl snart dags för lunch sen skulle natha komma över vid 14 tiden :) Tills dess ska jag försöka roa mig med något :P

Vad ska ni hitta på i dag och har ni några roliga planer för helgen?
/M

Ditt ord
Postat av: Malin Westman

Sv; Roligt att du är med och tävlar i veckans fokus :)

2012-05-11 @ 11:17:49
URL: http://malinwestman.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej sötan! :)

Vad händer hos dig?



Hoppas att du har en bra Fredag :)

Kramar.

2012-05-11 @ 12:07:21
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0