Paus

Sovmorgon i morse, kände att kroppen behövde en lite paus och vila upp sig. Har suttit en stund på balkongen nu på morgonen och njutit utav det fina vädret.

Ska strax fixa med gardinerna innan jag går hem till sophia för att hämta zelma bus som ska bo hos oss i 3 dagar. Denna onsdag blir lugn, mysa med zelmaoch njuta utav vädret.

Får se ifall vi kanske åker ner till djulö en sväng senare i dag så hon får simma och svalka av sig i vattnet lite.

Vad ska ni hitta på denna fina onsdag?
/M


Ditt ord
Postat av: Emma

Ja, men gör det! Du kommer inte ångra dig! Har två till mamma också som hon ska få på morsdag. :) Hur roligt som helst att ge presenter som är lite annorlunda. :)

Perfa! Jag följer dig nu, jag heter eembla jag. :P

2012-05-23 @ 12:01:21
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Angelica

Så söt hund!

Mvh Angelica

2012-05-23 @ 12:48:01
URL: http://mittanglabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0