Pepp

Så här pepp var jag i morse när jag skulle dra ut på en PW med sophia och hundarna. Det regnade lite till och från men det var inget som stoppade oss.

Nu är jag hemma, nyduschad och har fått lite frukost i magen. Ska ner till banken kl 10 och ha ett möte med min bankgubba och gå igenom alla konton osv.

Efter det blir det förbi ydewalls och anmäla att lampan till fläckten är glapp samt att haken/haspen till ugnen är trasig och kommer lossna snart.

Resten utav dagen blir det till att tvätta, söka jobb och kanske titta på någon film.

Vad ska ni hitta på denna osndag?
/M


Ditt ord
Postat av: Emma

Tack så mycket, va go du är. :)

Koftan köpte jag på Tradera för längesen. Men den är från H&M.

2012-05-16 @ 10:18:05
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Jennie & FrökenFlis

gött med PW! :D



idag ska här tränas med, fast på gym! :)



Kramar

2012-05-16 @ 14:04:27
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0