Solig början på en ny vecka

När klockan ringde i morse var jag pigg och utvilad. Kanske skulle ta en lite kvällspromenad varje kväll även fast vi inte kommer att ha någon hund som skall rastas. Tror banne mig att jag sover mkt bättre efter att ha fått lite frisk luft i mig.

Solen lyser utanför och det är en perfekt start på en ny vecka. Har hunnit med en kort promenad innan frukosten, nu slöar jag framför teven och hunden ligger i sängen.

Ska möta upp madde om drygt 1 timme för då ska hon, jag och lily gå en långpromenad i det fina vädret. Sen ska jag plocka lite här hemma innan jag går hem till sophia och lämnar av lily.

Det kommer kännas tomt att inte ha någon som möter än i dörren eller höra hennes tassar på parketgolvet. Men det lär säkert inte dröja så länge innan vi ska va hundvakt igen till charmtrollet :)

När allt det är avklarat ska jag till frissan och fixa håret, längtar som bara den!
/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0